Huurdersportaal Mijn Maasdelta vernieuwd

Publicatiedatum: 30-07-2020

Maasdelta Groep heeft haar huurdersportaal Mijn Maasdelta vernieuwd! Vanaf donderdag 30 juli 2020 kunnen onze huurders hun account activeren.

Verbeterd en vernieuwd!
In het vernieuwde Mijn Maasdelta kunnen huurders huurzaken online regelen waar en wanneer ze willen. Zo is het mogelijk om gemakkelijk via een aantal stappen een reparatie te melden, de huur via iDeal te betalen, de woningwaardering te bekijken, een huuropzegging te doen en meteen de voor- en eindinspectie in te plannen en nog veel meer! Ook is er informatie over het huurcontract te vinden in het huurdersportaal.

Gefaseerde livegang
Heeft u op 30 juli nog geen brief van ons ontvangen over Mijn Maasdelta? Dat kan. We gaan namelijk gefaseerd live. Dit houdt in dat we steeds een groep huurders een brief sturen waarmee zij hun account kunnen activeren. Dit doen wij om u snel ondersteuning te kunnen bieden als het niet lukt met het activeren of als er technische problemen ontstaan. 

De verwachting is dat eind augustus alle huurders (zie uitleg onder het kopje Voor wie) een brief hebben ontvangen. 

Voor wie
Alle huurders waarvan een e-mailadres bij ons bekend is, ontvangen een e-mail en een brief over de activatie van Mijn Maasdelta. Maakte u al eerder gebruik van het huurdersportaal? Ook dan is het nodig dat u een nieuw account aanmaakt. 

Huurders van bedrijfspanden, die onder bewindvoering staan, die bij ons huren via een (zorg)instelling of bij ons huren via tijdelijke verhuurders kunnen geen gebruik maken van het huurdersportaal. 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden