Maasdelta past komende vijf weken dienstverlening aan vanwege corona

Publicatiedatum: 16-12-2020

Maandag 14 december heeft Minister-President Rutte zware maatregelen aangekondigd voor Nederland. We volgen het advies van de overheid en het RIVM en passen onze dienstverlening de komende vijf weken aan.

Onze kantoren zijn nog steeds gesloten, maar wij blijven u van dienst. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis en digitaal. Dit doen we voor uw en onze veiligheid.

U kunt contact met ons opnemen via Mijn Maasdelta, het contactformulier of telefonisch. Wij zijn van 8.00 tot 16.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0181 - 603 703 (voor spoedgevallen 24 uur per dag).

Aangepaste dienstverlening
De medewerkers van onze Servicedienst bezoeken uw woning alleen voor noodzakelijke of spoedeisende reparaties. Daarnaast voeren zij werkzaamheden uit in algemene ruimtes. Externe aannemers blijven wel de reguliere werkzaamheden in woningen uitvoeren. Zij volgen de richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM strikt op en werken volgens een protocol.

Wij adviseren u om niet-spoedeisende reparatiemeldingen voorlopig uit te stellen. Wilt u toch een reparatie melden? Stuur uw reparatieverzoek dan in via het online reparatieformulier. Wij kijken wat wij voor u kunnen doen en nemen hierover contact met u op. U kunt tijdelijk geen reparaties melden via Mijn Maasdelta.

Reparaties waarvoor u zelf direct contact opneemt met de aannemer vindt u op de pagina Reparatiemelding.

Overige corona maatregelen
Onze overige dienstverlening voeren wij zoveel mogelijk digitaal uit. Op de pagina Aangepaste dienstverlening door coronavirus leest u meer over onze corona maatregelen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden