Onze kantoren zijn nog steeds gesloten, maar wij blijven u van dienst. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis en digitaal. Dit doen we voor uw en onze veiligheid.
U kunt contact met ons opnemen via
Aangepaste dienstverlening
De medewerkers van onze Servicedienst bezoeken uw woning alleen voor noodzakelijke of spoedeisende reparaties. Daarnaast voeren zij werkzaamheden uit in algemene ruimtes. Externe aannemers blijven wel de reguliere werkzaamheden in woningen uitvoeren. Zij volgen de richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM strikt op en werken volgens een
Wij adviseren u om niet-spoedeisende reparatiemeldingen voorlopig uit te stellen. Wilt u toch een reparatie melden? Stuur uw reparatieverzoek dan in via het
Reparaties waarvoor u zelf direct contact opneemt met de aannemer vindt u op de pagina
Overige corona maatregelen
Onze overige dienstverlening voeren wij zoveel mogelijk digitaal uit. Op de pagina
Maasdelta past komende vijf weken dienstverlening aan vanwege corona
Maandag 14 december heeft Minister-President Rutte zware maatregelen aangekondigd voor Nederland. We volgen het advies van de overheid en het RIVM en passen onze dienstverlening de komende vijf weken aan.