Het nieuwe systeem draait al bij veel woningcorporaties naar tevredenheid. Op 3 februari 2020 stapt ook Maasdelta hier op over. Met een goed en eigentijds systeem kunnen wij onze administratie beter uitvoeren. En daarmee verbetert ook onze (digitale) dienstverlening aan u. Dat is de bedoeling!
Werkzaamheden
Om het systeem goed te laten draaien, voeren wij in de periode van 15 januari tot en met 17 februari 2020 werkzaamheden uit. Wij zorgen ervoor dat u zo min mogelijk van deze werkzaamheden merkt. Wanneer dit wel het geval is, informeren wij u over de andere mogelijkheden om van onze dienstverlening gebruik te maken. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Huurdersportaal ‘Mijn Maasdelta’
Het huurdersportaal ‘Mijn Maasdelta’ wordt ook vernieuwd. Tijdens de werkzaamheden kunt u hier tijdelijk niet op inloggen. Om die reden kunt u tijdelijk ook geen nieuw account op ‘Mijn Maasdelta’ aanmaken. Wel kunt u uw huurzaken gewoon via onze website of telefonisch regelen. Wij geven de mogelijkheden duidelijk aan op onze website.